טיפים לחיים בריאים

  • הנקניקיות החדשות מחומרים טבעיים פחות מזיקות. אך בל נשכח שהאוכל שמכינים בבית מכיל הרבה יותר רכיבים בריאים. ולכן השאירו את הנקניקיות במקפיא למקרי חירום בלבד.

  • כדי למנוע עליה במשקל של הילדים בחופשה חשוב:לאכול ארוחת בוקר
    הקצבת ממתק אחד ליום, יחד עם הגבלת כמותו: במבה קטנה, חטיף שוקולד אחד וכדומה.
    שלגוני קרח, בייגלה, חטיפי תפוח עץ אפויים הינם נשנוש דל קלוריות.חופשה מהנה

  • כדי להוריד את לחץ הדם מבלי להשתמש בתרופות רצוי: להוריד במשקל, לבצע פעילות גופנית, להמנע מעישון, להמנע ממזון עתיר במלח ו...ללמוד להרגע.

  • כולם אוהבים מתוק. אפשר למרוח בכריך גבינה ושוקולד או ריבה. כך עדיין לקבל חלבון וסידן איכותיים וקצת מתוק.

  • החשוב ביותר כשרוצים לאכול נכון הוא גיוון. כל מזון עשיר ברכיבי מזון מסוימים ודל באחרים. אם ניתן לגוף כל ארוחה וכל יום מזון שונה הוא יקבל מגוון רחב של נוטריינטים שתורמים לו.

  • במיוחד לקיץ. ציזיקי- יוגורט עם מלפפון מגורר ותבלינים, יכול להיות פתרון בריא ומשביע לכל ארוחה.

  • חשוב לעבוד על חיזוק שרירי רצפת האגן כל זמן. אפשר לעשות תרגילי כיווץ בזמן הנסיעה. כך הרווחתן אימון יומיומי.

  • כשחם בחוץ נעים יותר לאכול ארוחות קלות על בסיס ירקות טריים ומבושלים, גבינות ומעט בשר.

  • גלידה = חלב? לא בכל המקרים. שימו לב היכן מופיע החלב ברשימת הרכיבים התזונתיים ותווכחו לדעת שסוכר ומים הם עיקר הרכיבים בגלידות הזולות.

  • שתו מים לרוויה. אמנם הכינרת מתייבשת, וכולנו חוסכים עד כמה שאפשר, אבל את המיצים תשאירו למסעדות וארוחות יום שישי.
    את משקאות הדיאט תשאירו בחנות- לבריאות הם לא תורמים.