טיפים לחיים בריאים

  • במיוחד לקיץ. ציזיקי- יוגורט עם מלפפון מגורר ותבלינים, יכול להיות פתרון בריא ומשביע לכל ארוחה.

  • במקום לצנוח בערב מול הטלביזיה ולאכול שטויות, אפשר לעשות הליכה או לשוחח עם בן/בת הזוג. החיים יהיו עשירים הרבה יותר. ובריאים כמובן.

  • הידעת? לבן 3% עולה 1.38 ש"ח. יוגורט ביו 3% עולה כ 4.5 ש"ח. בלבן יש 78 קלוריות לעומת 111 קלוריות ביוגורט. הסידן כמעט אותו הדבר (ביוגורט יש מעט יותר). ולגבי החיידקים...יש מחקרים לכאן ולכאן לגבי היעילות והספיגה שלהם.

  • לכל אלו שצריכים "משהו מתוק"- מלבן אחד של שוקולד מרסי = כ 65 קלוריות. אם אחד יכול לסגור את החשק, אל תהססו.

  • קציצות מוכנות עולות כ 25 ₪. חזה עוף טחון באותה כמות שתספיק ליומיים עולה 12 ₪. הקציצות מכילות ביצה, ירק, פרורי לחם ומלח וזמן הכנתן 15 דקות. בקציצות המוכנות הכניסו חומר משמר, חלבון סויה, מייצבים...והשאלה היא מה זה בשבילכם 15 דקות? האם זה שווה את זה?

  • איך לאכול עוד ירקות מבלי לסבול? אפשר להוסיף לבישול של האורז, לרוטב של הפסטה, לקינואה. הירקות צבעוניים ומוסיפים עניין למראה של האוכל, מלבד ויטמינים וסיבים תזונתיים. בתיאבון

  • הלכתם לטיול בסופ"ש? במקום לקנח במסעדה שבה אתם מחזירים לעצמכם את הקלוריות שבזבזתם, קחו ציידנית עם אוכל מהבית- פיתות, חומוס, פסטרמה, סלט, ביצים...בריא יותר וזול הרבה יותר.

  • האוכל המוכן ובמיוחד המרקים המוכנים, מכילים בדרך כלל חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמאט ועוד מיני רעלים- כדי שיהיה לנו טעים. אוסם השקיעה והכינה מרק מוכן שיחמם אותנו בימי החורף הקרים, ללא כל התוספות המזיקות האלו. מומלץ

  • החורף כבר כאן. הגיע הזמן לפרגן לעצמינו ולפתוח את הבוקר עם כוס מיץ טרי שסחטנו במו ידינו. נקבל ויטמינים שיחזקו את גופנו ונקבל מנת אנרגיה שתעזור לנו לפתוח את הבוקר רעננים.

  • שתו מים לרוויה. אמנם הכינרת מתייבשת, וכולנו חוסכים עד כמה שאפשר, אבל את המיצים תשאירו למסעדות וארוחות יום שישי.
    את משקאות הדיאט תשאירו בחנות- לבריאות הם לא תורמים.