טיפים לחיים בריאים

  • כדי להוריד את לחץ הדם מבלי להשתמש בתרופות רצוי: להוריד במשקל, לבצע פעילות גופנית, להמנע מעישון, להמנע ממזון עתיר במלח ו...ללמוד להרגע.

  • לכל אלו שצריכים "משהו מתוק"- מלבן אחד של שוקולד מרסי = כ 65 קלוריות. אם אחד יכול לסגור את החשק, אל תהססו.

  • כדי לא להשמין בחגים מומלץ: לשמור על שגרה, לאכול כל 3-4 שעות ולבצע פעילות הגופנית. במידה וישנה חריגה, נסו לאזן אותה עוד באותו יום. ממחר דיאטה...זה התירוץ הכי ישן בספר.
    תגדירו מראש איזה וכמה קינוחים תאכלו. הביס או העוגה הראשונה, השניה או העשירית בדיוק באותו טעם...

  • כדי למנוע עליה במשקל של הילדים בחופשה חשוב:לאכול ארוחת בוקר
    הקצבת ממתק אחד ליום, יחד עם הגבלת כמותו: במבה קטנה, חטיף שוקולד אחד וכדומה.
    שלגוני קרח, בייגלה, חטיפי תפוח עץ אפויים הינם נשנוש דל קלוריות.חופשה מהנה

  • מומלץ לבצע פעילות גופנית לפחות 3 פעמים בשבוע. כמו כן מומלץ ללכת כל יום כ 10,000
    צעדים ביום. מחקרים מראים שאנו הולכים בממוצע 3000 צעדים ביום.
    מזג האויר מדהים בחוץ. צאו החוצה לבד או עם הילדים ופשוט תצעדו!

  • במקום לצנוח בערב מול הטלביזיה ולאכול שטויות, אפשר לעשות הליכה או לשוחח עם בן/בת הזוג. החיים יהיו עשירים הרבה יותר. ובריאים כמובן.

  • החשוב ביותר כשרוצים לאכול נכון הוא גיוון. כל מזון עשיר ברכיבי מזון מסוימים ודל באחרים. אם ניתן לגוף כל ארוחה וכל יום מזון שונה הוא יקבל מגוון רחב של נוטריינטים שתורמים לו.

  • כשחם בחוץ נעים יותר לאכול ארוחות קלות על בסיס ירקות טריים ומבושלים, גבינות ומעט בשר.

  • גלידה = חלב? לא בכל המקרים. שימו לב היכן מופיע החלב ברשימת הרכיבים התזונתיים ותווכחו לדעת שסוכר ומים הם עיקר הרכיבים בגלידות הזולות.

  • כולם אוהבים מתוק. אפשר למרוח בכריך גבינה ושוקולד או ריבה. כך עדיין לקבל חלבון וסידן איכותיים וקצת מתוק.